donderdag 1 april 2010

Waarom Ad in de Tweede Kamer?

1. In de politiek wordt veel gepraat over de manier om het geld te verdelen. Maar dit geld moet ook binnenkomen. Daar is een belangrijke rol voor ondernemers weggelegd. Zij zorgen voor een gezonde economie en inkomsten en creëren banen. Ik heb jarenlange ervaring als ondernemer. Op dit moment ben ik eigenaar van een fabriek in Zaandam. Met deze ervaring wil ik een brug slaan tussen de politiek en het bedrijfsleven.

Zo is regelgeving is een stok achter de deur, maar dit mag nooit de eerste stap zijn. Tegelijkertijd is er geen markt zonder overheid. Liever een overheid die ambities stelt en faciliteert dan één die in collectiviteit regelt wat individualiteit nodig heeft. Ondernemers moeten de vrijheid krijgen om het geld te verdienen en banen te creëren. Aan de andere kant moeten ze zich realiseren dat ze deel uit maken van de maatschappij en daar hun verantwoordelijkheid nemen.

2. Sinds vier jaar ben ik lid van de Permanente Programmacommissie van D66. Dit betekent dat ik als geen ander het verkiezingsprogramma van de partij ken. Ik heb het mede gemaakt ik wil het ook graag mee uitvoeren! Ik weet waar D66 staat en waar zij naartoe wil.

Ad van Vugt is kandidaat Tweede Kamerlid voor D66. Zet Ad op 15!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten